Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×

More from deviantART



Details

Submitted on
January 7, 2013
Link
Thumb

Stats

Views
519
Favourites
1 (who?)
Comments
18
×
I hate this month so much you have no idea
evil month
what a dick
ugh

butbut holidays are over and there's too much snow everywhere and I have no idea what to study before February. Random exams, here I come. (wait does that mean I could've stayed home the whole January because no school what this sucks).

We're having bbc Sherlock-marathon next weekend, moar people to drag along to the wonderfully bizzarre fandom of tears and feels and high rooftops aww yisss this is good. And LoTR is coming later, maybe this time I wont fell asleep during it.

why am I even writing this I have no idea what's the point of this journal idk NOT GOING TO SLEEP THIS NIGHT. DOCTOR WHO FANFICTION WOOHOO. I'm finally ready to read them and they're causing feels hALP





(i'm not actually scared but hey it's a hen, what a beautiful creature omg)
  • Mood: Scared
  • Reading: RANDOM FANFICTION TIEEMMM
Add a Comment:
 
:iconkirite:
Kirite Jan 12, 2013  Student Digital Artist
Lotr is love <3. Oh gawd if you ever have the chance to watch the behind the scenes do so. Just tears and love everywhere. They hand stitch, hand dye, and sculpt everything there.

May BBC sherlock keep you warm through feels.
Reply
:iconmareliini:
Mareliini Jan 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
amg that sounds like heaven omg ;o;

Sherlock is clever and very beautiful thing but somehow luckily I haven't managed to have too much feels because of it.
Reply
:iconkirite:
Kirite Jan 13, 2013  Student Digital Artist
It does ;A; omg. This is what heaven looks like (something short 2 min long)

[link]


Ffff I just have feels over everything xD. My Gosh Dr.Who
Reply
:iconmareliini:
Mareliini Jan 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
omg so beautiful ;A; I've always loved behind the scenes and making of -things, sometimes even more than the actual movie because adgfhjfk it's so beautiful to see everything and how's it made and adlghfgj

Haha lucky you, I don't usually get feels easily.
Reply
:iconkirite:
Kirite Jan 13, 2013  Student Digital Artist
I agree behind the scenes is so amazing <3. Whenever I can I always get Pixar/Disney/Anything art books to feel the love and watch the process of how they make movies. I love following Director's blogs. They're too funny and incredible. [link]

FFF it's not great to get the feels when you're surrounded by friend and you're the only one that cried during Pixar's UP. I watched it twice and cried like 4 times lol. Everyone was grinning at me, jerks.

I admit I don't get romance feels very often though. I'm usually the one that pass out the tissue haha.
Reply
:iconmareliini:
Mareliini Jan 13, 2013  Hobbyist Traditional Artist
but fandoms always expect that feels are on and they're awesome and there's the things you need to cry. And then there's me who watches Reichenbach grinning and be all "aww yisss moriarty is fucking genius look look there he falls haha right to the asphalt" and I'M SO SORRY EVEYONE I TRIED TO WATCH IT EMOTIONALLY BUT IT DIDN'T WORK ;A; It's vey well made and intense and yes I like that part very much but just not the sobbing amg my feels way.

Then again I usually don't cry over fiction stuff. It's always more like a big grey blanket inside my brains which causes melancholy and a need to write deep analytic stuff about the relationships and plot and everything about the episode/book/whatever in the middle of night.

"The end of the time" is basically only thing which has never made me emotionally unstable enough to cry and therefore I don't want to see it too often. I'm scared I'll get used to it eventually and then it doesn't cause feels anymore and that sucks :I
Reply
:iconkirite:
Kirite Jan 13, 2013  Student Digital Artist
Pfft fandoms, everyone experience things differently! I think to have feels or not to have feels is sometimes completely personal (your reaction is hilarious btw I <3s). If I cry and someone doesn't that's totally fine with me <333. (People always wondered why I didn't cry during Titanic, I just ate sugar canes and ignored them).

You know sometimes I rather just say "I enjoy this movie/anime" instead of "I'm a movie/anime fan" because fandumbs are dumb sometimes.
Reply
:iconkareiki:
Kareiki Jan 8, 2013  Student Filmographer
Uvaaa BBC Sherlock my feelings ;__; tulis jo 3. kausi!
Se amerikan Sherlock.... musta se mies ei oo ees komea. snif
Reply
:iconmareliini:
Mareliini Jan 8, 2013  Hobbyist Traditional Artist
elementaryssä Watson on toisaalta loistava sghlfnjmä
Reply
:iconkareiki:
Kareiki Jan 9, 2013  Student Filmographer
hmmmmm
Reply
Add a Comment: